Згідно з діючими нормами законодавства, парфюмерно-косметичні товари належної якості не підлягають поверненню або обміну.
❗️Згідно статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р №1023-ХІІ та Додатки №3 до Постанови КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України« Про захист прав споживачів »від 19.03.1994 р №172 , до товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), відносяться:
-парфюмерно-косметичні вироби,
-предмети санітарної гігієни, гребінці, гребені та щітки масажні,
-товари в аерозольній упаковці,
-інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки і т. п .)
Заміна бракованого товару!
При виявленні заводського дефекту / браку, ми обов’язково обміняємо товар.
Якщо ви виявили, що замовлення не відповідає заявленій якості, або при отриманні замовлення у відділеннях поштових служб доставлений товар не відповідає замовленню:
✔️-Ви можете відмовитись від замовлення ,але не окремих позицій ,а Я всієї посилки
✔️Написати нам на пошту, в особисті повідомлення інстаграму, або зв’язатися за контактним номером +380660717949 і описати всі нюанси
✔️Зробити фото, яке підтверджує виявлення дефекту
Ми намагаємося вирішити будь-яку ситуацію,найкращим чином для Вас та в найкоротші терміни!
Лояльність до нашого клієнта одна із основних переваг