Згідно з діючими нормами законодавства, парфюмерно-косметичні товари належної якості не підлягають поверненню або обміну.

 

❗️Згідно статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р №1023-ХІІ та Додатки №3 до Постанови КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України« Про захист прав споживачів »від 19.03.1994 р №172 , до товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), відносяться: 

 

-парфюмерно-косметичні вироби, 

-предмети санітарної гігієни, гребінці, гребені та щітки масажні, 

-товари в аерозольній упаковці, 

-інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки і т. п .)

 

Заміна бракованого товару!

 

При виявленні заводського дефекту / браку, ми обов’язково обміняємо товар.

Якщо ви виявили, що замовлення не відповідає заявленій якості, або при отриманні замовлення у відділеннях поштових служб доставлений товар не відповідає замовленню:

✔️-Ви можете відмовитись від замовлення ,але не окремих позицій ,а Я всієї посилки

✔️Написати нам на пошту, в особисті повідомлення інстаграму, або зв’язатися за контактним номером +380660717949 і описати всі нюанси

✔️Зробити фото, яке підтверджує виявлення дефекту

 

Ми намагаємося вирішити будь-яку ситуацію,найкращим чином для Вас та в найкоротші терміни!

Лояльність до нашого клієнта одна із основних переваг